środa, 25 maja 2011

Zasłyszane u żula.

Na widok mojej mamy w żółtej sukience w zielone kwiaty:
 - jak na Panią patrzę, to przypomina mi się jajecznica ze szczypiorkiem mojej mamy...

Tak poprostu na Chmielnej:
- ale Pani piękna, gotowałbym Pani...

I pytanie, którym mnie ostatnio jeden pokonał:
- A dlaczego Pani jest ruda?

No właśnie, dlaczego...? : )


Choruję i zapoznaję się z muzyczną ofertą mojej tv - zakochałam się w tej piosence i chcę już wakacje i nad morze i na plażę i tego gwieździstego nieba nad beztroską głową chcę. Choćby tylko na dwa tygodnie.


 

3 komentarze:

  1. Kocham takie "meneliki", a na wspomnienie jajecznicy ze szczypiorkiem dopadła mnie głupawka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by pomyślał! Ale muszę przyznać, że skojarzenie niebanalne... ;-) ja, podczas joggingu, usłyszałam od pewnego pana: "Ale się pani czoło świeci" - nie dość, że mało oryginalne, to jeszcze prawdziwe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajecznica ze szczypiorkiem;) Toż to wysublimowany komplement jakich mało;)

    Sympatycznie!
    Pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń