środa, 28 września 2011

Spotkajmy się w Gdańsku!




Spotkajmy się w mieście morza, Neptuna i Wałęsy. Spotkajmy się w mieście wolności.


W tym roku w dniach 15 i 16 października Gdańsk już po raz drugi krzyżuje drogi blogerów zapraszając ich do dyskusji w jednym miejscu i czasie. 
To najprawdopodobniej jedyna taka okazja, aby wyjść poza layout bloga, nicka i spotkać się w rzeczywistości offline.

Nie warto jechać na najlepszy choćby obiad do ulubionej teściowej, nie warto kupować ciuchów na przecenach, nie warto ubierać wysokich szpilek i cierpieć katusze cały dzień, tylko po to, żeby wyglądać obłędnie. Ale warto, naprawdę warto być wtedy w Gdańsku. 

W zeszłym roku były dyskusje (oficjalne i te pokątne - oczywiście te drugie szczególnie polecam), była żywa wymiana kontrowersyjnych opinii, były skrajne stanowiska, była gorąca atmosfera. I impreza integracyjna była, na której poznałam tylko ciekawych ludzi, z którymi do dzisiaj jestem w kontakcie. 

Korzystając z okazji chciałabym pozdrowić Pana Pandę oraz Krystiana :) 
bez przymilania się, no bez przymilania się... ;P

Rejestracja jest ekspresowa, trzeba kliknąć tu
Więcej informacji na stronie tu
Czas ważności: tylko do jutra 

A więc spotkajmy się w Gdańsku!

5 komentarzy:

  1. Wielka szkoda, że taka data. Bo będę padnięta po podróży i bez ochoty na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę byc pod Neptunem o okreslonej godzinie i w okreslonym dniu, pasuje?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się zarejestrowałam od razu tylko czekam na weryfikacją :) może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Termin jest kiepski, a poza tym ja cały czas wychodzę poza mój blog i spotykam się z czytelnikami... na spotkaniach literackich. Nie przekonała mnie propozycja warsztatów... chyba najsłabszy punkt programu.

    OdpowiedzUsuń