piątek, 16 listopada 2012

nikt nie lubi niemieckich piosenek




dla niektórych podobno język niemiecki brzmi jak zgrzytanie paznokciem po szkle.



ja lubię.
ta piosenka wróciła do mnie wczorajszego wieczoru.
Warszawa, lokal pełen ludzi trzymających w ręce kieliszek francuskiego wina buja się w rytm deutsche elektronische musik
wie geil!

z dzieciństwa bardzo dobrze pamiętam ojca słuchającego muzyki
dużo dobrej muzyki
wychowywałam się na tych właśnie dźwiękach.
a na ścianie zamiast plakatu chłopców z back street boys wolałam Larry'ego Mullen'a z U2 (mrau nawet dziś)
przez dwa lata prosiłam mamę o zgodę na naukę gry na perkusji
zgodziła się
na pianino
bo grzeczne dziewczynki nie grają na perkusji
jeśli kiedykolwiek spiszę listę rzeczy do zrobienia przed śmiercią, to nauka gry na perkusji będzie na jednej z pierwszych pozycji.




3 komentarze:

  1. Może dlatego, że ludzie są uprzedzeni do tego języka...

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam niemiecką muzykę! PRzemek też polubił. Rammstain, Knorkator, Lacrimosa - tylko po niemiecku brzmią przekonywująco i tak, że mam ciary na plecach. Dodatkowym plusem jest to, że ich teksty mogą być zupełnie po bandzie (patrz. Knorkator i Komm wieder hier), a tylko garstka słuchaczy będzie rozumiała o czym śpiewają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rammstein Hier kommt die Sonne!!!! Uwielbiam! ;)

      Twoich propozycji tez poslucham ;)

      Usuń